fredag 28 maj 2010

Kokostoppar med kakao

Det blev kokostoppar till kaffet i förmiddags. Jag förnyade mitt recept på kokostoppar med att tillsätta kakao i smeten. Det blev gott men tror faktiskt det kan bli ännu bättre om man hackar i mörk choklad istället. Det skall jag prova nästa gång...

Förutom kakao så hade jag Herman, kokos och ägg i smeten. Här hittar du ett recept på kokostoppar utan kakao. Det är bara att hälla i så mycket kakao som du tror passar för dina smaklökar...eller prova med att hälla i chokladhack :-)

4 kommentarer:

  1. guuu va gott det där ser ut..
    Sist jag skulle laga något höll jag på att spränga hela huset..=/
    Ska fråga min mor om hon kan baka lite..=)

    SvaraRadera
  2. Det där skulle ha suttit bra nu i Tv soffan :-) Tror som du att de blir ännu godare med chokladhack! Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Jag har sett kokostoppar där nederdelen är doppad i choklad. det ser jättesmarrigt ut! Kanske kan vara nåt för dig att testa...

    Trevlig helg!

    /Maja

    SvaraRadera
  4. Majsan: Det låter ju inte så bra ;-)
    ....men jag kan lova att kokostopparna är väääääldigt enkla att göra :-)

    Fru Venus: Kokostoppar sitter alltid fint...och absolut i TV-soffan :)

    Maja: Får testa det nästa gång :)

    SvaraRadera