onsdag 9 juni 2010

Innesittardag...

Regnet har strilat ner hela dagen så det blev inget fixande i grönsakslandet i dag. Däremot har jag fått ordning på min nya dator. Gött!! Jag höll på att bli tokig på den gamla datorn, då den hängde sig i tid och otid. Nu har jag även ett rent skrivbord....vilket också känns bra. Men i morn får det gärna vara uppehåll....för det är ju trots allt snäppet roligare att fixa med trädgården ;-)

För att få en trevlig avslutning på den här dagen bakade jag en kaka med äpplemos och vinbär....gott, gott! Receptet hittar du här....

Ha en bra kväll!! :-)

2 kommentarer:

  1. Ah... Den såg riktigt god ut... Jag hoppas oxå på uppehåll men regnet hänger i luften... Jag ska till torget och kolla på blommor. det är så himla kul, kanske kommer jag hem med några, vem vet? Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Här har det varit uppehåll idag...men attans så grått och inte ett dugg varmt.

    Roligt med blommor...hoppas du får hem många :)
    Ha en bra dag du med...

    SvaraRadera