tisdag 15 juni 2010

Sommarpromenad ner i dalen







11 kommentarer:

  1. underbart
    När bonden hade koutspringet satt jag hela dagen och tittade på dom.
    Älskar kossor..=))
    mvh
    majsan

    SvaraRadera
  2. Åh, vad fina bilder! Kändes verkligen som sommar när man kollade på dem. Sommar och ledighet! Vackert!!

    SvaraRadera
  3. Så underbart! Jag bara vill vara där och sola näsan!

    SvaraRadera
  4. Härliga vyer och åååå så fina kossor! Jag har faktiskt inte kossor så nära... Visst är det skönt med härliga promenader!

    SvaraRadera
  5. http://matronofhusbandry.wordpress.com/2010/06/15/this-and-that-3/ !

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara skildringar av riktigt vacker svensk försommar - där vill jag också bo!

    SvaraRadera
  7. Vilken trevlig blogg jag hittade här! Ett sånt sommarparadis på landet!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Tack för din hälsning hos mig!
    Vilka underbara bilder!! En riktig sommaridyll:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  9. Visst är det en underbar årstid nu. Frodigt grönt gräs och ängsblommor i mängder. Jag skulle vilja sitta i dikeskanten hela dagarna (i alla fall när solen skiner vackert) och plocka grässtrån med tårna :-)

    Kram, kram :)

    SvaraRadera