fredag 23 juli 2010

Väldans bekväma

Nu är byxorna med möe vidd och häng klara och de sitter över förväntan finfint och de är grymt bekväma att bära.

Jag visste inte riktigt vad jag förväntade mig av idén på byxmodell - om det skulle bli något konstigt som jag inte för mitt liv ville bära, ett par brallor som jag hängde in i garderoben och aldrig plockade fram eller något som jag tycker är snygga och som sitter riktigt bra.

Det blev helt klart det senare och jag misstänker att byxorna kommer att bli mina favoritbyxor ett tag framöver.....  :-)


2 kommentarer:

  1. Ybersnygga, jag har själv ett par, dock tyvärr köpebyxor men de är så sköna. Du är så skicklig på att sy.

    SvaraRadera
  2. De blev verkligen supersnygga! Vad duktig du är på mönsterkonstruktion! Inspirerande att se...

    Hälsar Maja

    SvaraRadera