söndag 24 oktober 2010

Charmiga?!


Visst är katter underbara djur - söta, charmiga och självständiga. Och sötast och charmigast av dem alla är förstås våra kissar - Salix och Felix!! Fru Purjos små älsklingar....

....men även de har sidor som inte är fullt så mysiga  ;-)

Vaknade i morse av att en av katterna ulkade utanför sovrummet. Vände på mig och tänkte, innan jag somnade om, att jag inte får glömma att torka upp. Någon timme senare blev jag påmind om vad jag skulle komma ihåg..... när jag klev i något blött på väg till badrummet.....bläää. Charmiga djur!!

3 kommentarer:

  1. Ungefär så tänker jag oxå när hunden väcker mig kl 02:00 och vill ut och bajsa...

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med husdjur;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha.. Skönt att jag inte är ensam!!

    SvaraRadera