onsdag 28 april 2010

Award av Fru Wenus

Har fått en award av Fru Venus...tack, tack :)
Om jag förstått det hela rätt så skall jag i min tur ge en award till fem andra bloggare. Nu har jag bara bloggat i 10 dagar och har ännu inte lärt känna så många i "bloggvärlden", bara kikat in hos en bråkdel av alla dessa fina, roliga, intressanta och engagerade bloggar som finns. Några av de bloggar som jag besökt flitigast under min korta bloggskrivartid är Bondjäntan, MAMMA P HANDARBETAR, Karins miljöblogg, Papa Bear och Mama Bear utforskar matdjungeln och Husmorsskolan. Jag tycker ni alla är värd en award för att ni har inspirerat mig i mitt bloggande :)

2 kommentarer:

  1. Oj oj, min miss :-/ Förlåt, du har helt rätt, du ska skicka den vidare OCH berätta sju saker om Fru Purjo :-)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för din uppmuntran i form av den fina awarden! Känns roligt att kunna vara en inspirationskälla... Jag tycker din blogg är jättefin!

    /Maja

    SvaraRadera