tisdag 22 februari 2011

Det växer i källaren


Det händer spännande saker i källaren.....

7 kommentarer:

  1. Oj vad spännande! Vad för slag?

    SvaraRadera
  2. Åh! vad rart! Jag vill också odla något! Kanske kryddor i fönstret? Eller tomater? ett kungarike för en balkong känner jag..

    Jag får njuta av alla andras odlingar istället! Inte heller får man ju hålla sig med höns i lägenheterna! ;)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Vad är det....tulpaner?

    SvaraRadera
  4. Det är lök som jag inte fick ner i jorden i höstas. Så istället blev det i lådor som jag ställde i källaren. Mest är det tulpanlök men även lite kirgislök och narcisser.
    Jag har aldrig gjort så här innan så det skall bli spännande och se om de går att planter ut till våren utan att de ger upp...

    SvaraRadera