måndag 10 januari 2011

Inga fröer i dag heller....


Å jag som längtade hem för att få beställa fröer, men inte bidde det några fröer beställda. För Runåbergs webb är fortfarande nere! Såååå tråååkigt! Hoppas den är öppen i morn....för nu vill jag beställa grönsaksfröer...i mängder  ;-)

Jag är i alla fall väldans glad över att jag "överlevde" första jobbdagen. Efter nästan tre veckors julledighet har jag helt vant mig av med att stiga upp i ottan. I går var jag övertygad om att jag skulle vara helt ur funktion på jobbet idag efter att ha klivit upp 5:20 på morgonen, men det har gått över förväntan. Får se hur det känns i morn....då kanske jag somnar på min plats framför datorn....zzzzzz...

3 kommentarer:

  1. Sov sju kvart i timmen i natt istället, som min mormor skulle ha sagt!
    Jag är på väg mot sängen nu...
    God natt!

    SvaraRadera
  2. Jag väntar och väntar på att Runåbergs sida skall öppna. Kram Gela

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin och intressant läsning, nu menar jag inte precis det här inlägget :-) Jag hittade mycket annat läsvärt, keep it up girl!

    Tyra

    SvaraRadera