torsdag 7 juli 2011

Tébaks......

Oj, det bidde visst en liten bloggpaus....hoppas ni är kvar.

Jag hade inga planer på att ta bloggsemester, men dagarna har tillbringats utomhus och datorn har mestadels varit avstängd. Datorn har ju vanligen en tämligen central roll i livet, men ibland är det verkligen gött att få vara lite frånkopplad och avkopplad.

Vi har haft huset fullt med vänner och vi har grejat och fixat med hus och trädgård.....och jag har även skördat och börjat fylla skafferiet i källaren med saft och sylt.

Men mer om detta i morn....och då skall jag hälsa på hos er igen. Synes  :-)

3 kommentarer:

  1. Härligt att du njuter av sommaren!! Kram

    SvaraRadera
  2. Njut vidare i allt skördande! :)

    SvaraRadera
  3. Njut av sommaren. Även om jag tycker om att läsa dina blogginlägg så kan jag vänta :)

    SvaraRadera