söndag 13 mars 2011

Fotoprojekt - Grönsakslandet, 13 mars


Förra helgen startade jag ett fotoprojekt som jag helt enkelt kallar för Fotoprojekt - Grönsakslandet. Varje söndag kommer jag att visa en översiktsbild över hela grönsakslandet. Min tanke var att det dels skall gå att följa årstidernas skiftningar och dels för att följa vad som händer med odlingarna under året, från den första grönskan till höstens och vinterns skördetid.

Förra veckans bild hittar du här och dels under fliken Grönsakslandet där jag kommer att samla alla foton.

Häng gärna på om du vill. Skulle vara roligt att följa flera fotoserier över grönsaksodlingar   :-)

4 kommentarer:

  1. Vilken god ide; den tar jag efter! Men jag har god början i växthuset och därifrån får det bli fortsättning! Kul.

    SvaraRadera
  2. Himlars va kul.Jag är på så fort snön har smält här.Såg ifl kryddpinnarna sticka upp idag i kryddlandet.Det går framåt..=)
    /majsan

    SvaraRadera
  3. Bra idé, tror jag anammar den med... :)

    SvaraRadera