onsdag 26 maj 2010

Vill ha en långsammare vår...

Å...vi har redan kommit till slutet av maj! Hur gick det till? Vart tog den här månaden vägen? Och vart tog april vägen....eller hoppade vi över april?? Jag bara undrar....

Det går på tok för fort. Jag vill sakta njuta av våren och se när alla blommorna slå ut. Jag vill förundras över den rena och intensiva grönskan. Och jag vill hinna längta efter sommaren. Men dagarna rusar förbi som om de hade bråttom. Eller är det jag som behöver sakta ner på farten??

2 kommentarer:

  1. Jag har tänkt på er som har trädgårdar, det går ju verkligen fort nu, speciellt för dom som hade sen vår... Men, njut så länge det varar :-)

    SvaraRadera
  2. Idag skall jag försöka ha en långsam dag och bara njuta av det som händer i trädgården och i landskapet omkring....bara jag orkar ta mig ur soffan ;-)

    Det har varit en minst sagt intensiv jobbvecka så jag känner mig hel tömd på energi...

    SvaraRadera