lördag 25 september 2010

Böcker...

© Bok & Bibliotek. Fotograf: Adam Lundquist

Idag bär det av till Bokmässan i Göteborg! Det var några år sedan jag var där sist. När vi fortfarande bodde i stora staden var det ett "obligatoriskt" höstnöje för mig och maken att glida runt på bokmässan. Efter en dag på mässan surrade det friskt i skallen av alla ljud och intryck, fötterna värkte efter kilometer av långsamt gående på betonggolv och så var vi ytterligare några böcker lyckligare.

Jag återkommer med resultatet av årets besök  :-)

2 kommentarer:

  1. Kul att gå på mässa!! Ha det så underbart och hoppas du hittar något kul att få hem och läsa!

    SvaraRadera
  2. snacka om himelriket..Jag var på den för några år sedan.Jag klarade mig ganska bra faktiskt trots alla människor..Härligt med böcker.Nu spar jag pengar till hönsmässan i december då ska jag shoppa böcker..=)

    SvaraRadera