söndag 29 maj 2011

Jag har ett fotoprojekt....

Vet inte om det är någon som har saknat mitt fotoprojekt och möjligen undrat om jag helt har glömt bort att fota eller om jag bara tröttnat. I vilket fall som helst har jag varken glömt eller tröttnat! Kort har jag tagit varje söndag sedan starten av fotoprojektet.

Däremot har jag varit synnerligen dålig på att få ut dem i bloggen. Fråga mig inte varför, för bilder har jag ju med i nästan varje inlägg, men just fotoprojektet har varit segare att få ut.

Så nu tar jag igen allt och publicerar hela majs grönsakslandsbilder i ett svep. Sist jag publicerade var den 24 april. Och tidigare foton finns samlat under fliken Grönsakslandet.

 29 maj 2011: Nu ser det inte längre ut som om vi odlar maskrosor  ;-)

22 maj 2011: Maskrosorna trivs och frodas....

15 maj 2011

8 maj 2011

1 maj 2011: I bädden som finns i förgrunden växer det haverrot och svartrot....
...samt en jädrans massa ogräs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar